Get your dropdown menu: profilki

30 sie 2016

TAG: 10 rzeczy, których się boję

Cześć! Na dzisiaj przygotowałam dla was jedenaście rzeczy, których się boję. Bez przedłużania zapraszam!

1. Pająki
To jest rzecz, której najbardziej się boję. Kleszcze i inne obrzydlistwa mogę jeszcze znieść, ale na samą myśl o pająkach zaczyna wychodzić mi gęsia skórka i zaczynam się trząść. Mam arachnofobię. O moich przygodach z pająkami napiszę w kolejnym poście.

2. Choroby
Boję się, że choroba zakłóci moje szczęście, radość. Zniszczy moją beztroskość. Choroba to rzecz taka, której najbardziej staramy się uniknąć. Nasze życie może stać się unieważnione. 

3. Alkoholicy.
Gdy jestem na spacerze w parku, na mieście czy gdziekolwiek i widzę alkoholików, którzy ledwo co na nogach się trzymają mam ochotę uciec jak najdalej. Boję się, że coś mi zrobią, zaczną do mnie mówić. Takie osoby są nieprzewidywalne.

4. Przeszłość
Przeszłość nie powróci. Czas mija bardzo szybko. Gdy pomyślę o przeszłości odczuwam słabość, lęk i od razu nabierają mi się łzy w oczach. Staram się o tym nie myśleć. Puszczam sobie muzykę i nagle o wszystkim zapominam.

5. Klowny, manekiny, lalki, pajace.
Tak. Dopiero piąty punkt, a już możecie się domyślać, że jestem bardzo strachliwą osobą. Wszystkich tych rzeczy najbardziej boję się późnym wieczorem, w nocy. Gdy bym tak poszła do sklepu z lalkami, pajacami, manekinami i ludźmi przebranymi na klowny nie wyszłabym ze sklepu żywa. Prędzej zeszłabym na zawał. Brakowało by tylko pająków. 

6. Ciemność
Co tu mogę napisać? Nie lubię gdy gaszę światło i nastaje grobowa cisza. Słychać tylko szelest liści, czasami krople deszczu. Najgorzej jest gdy pomyślę o tym, że gdzieś pod moim łóżkiem może być pająk...fuu. A co dopiero myślenie o manekinach i itp. myśleć o tak później godzinie. Strach nawet czasami pójść spać. Nienawidzę mieć otwartych drzwi od pokoju oraz chodzenia w nocy do toalety. 

7. Jazda na drodze rowerem, przechodzenie przez jezdnię.
Nie mówiłam wam ale w 2014r. miałam kolizję. Potrąciła mnie niepełnosprawna baba, która miała około lat siedemdziesięciu. Minęły dwa lata a strach przed jazdą na drodze na rowerze czy w ogóle przejście przez jezdnie mnie paraliżuje. Do szkoły muszę przejść przez pasy i dopiero od maja lub czerwca zaczęłam sama chodzić do tego więzienia.

8. Szybka jazda, wyprzedzanie
Panicznie boję się szybkiej jazdy oraz wyprzedzania. Gdy mój tata wyprzedza jakiś pojazd ( w szczególności jeżeli to ciężarówka) ogarnia mnie strach oraz niepokój, że nie zdąży i będzie wypadek. A co do szybkiej jazdy to strach bierze górę bo boje się, że tata nie zdąży się zatrzymać.

9. Śmierć
Boję się śmierci. Nasza data i miejsce śmierci jest nieokreślone. Może jutro nastąpi nasz koniec? Możecie zdecydować. Możecie żyć tak jakby dzisiejszy dzień był waszym ostatnim. 

10. Nastolatkowie 
Chodzi mi tutaj o nastolatków, którzy mają 15,16,17 itd. lat, którzy są w kapturach oraz dresach. Takie osoby kojarzą mi się ze złem. Najgorzej jest późnym wieczorem.

A wy czego się boicie? 
Co wywołuje u was gęsią skórkę?
Dziękuję za tak ogromną ilość wyświetleń :)

4 komentarze:

  1. tak jak ty boję się tzw. "dresów" i śmierci. Nie jest tak, że najbardziej boję się śmierci, tylko raczej tego co będzie po niej. Żadna ze znanych nam do tej pory teorii mnie nie zadowala, a wręcz przeraża. Za każdym razem kiedy zaczynam się zastanawiać jak by wyglądało moje pośmiertne życie to mnie ciarki przechodzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się boję tego co mnie czeka po śmierci, zapomniałam napisać.
      Ale czasami sobie mówię: Zamierzam się cieszyć życiem tu, na ziemi, a po śmierci niech się ze mną dzieje co chce.
      To czasem pomaga, ale nie zawsze.

      Usuń
  2. Bardzo szczery post. Ja najbardziej boję się psów, ponieważ jako małe dziecko niewiele brakowała a zostałabym pogryziona. Od tego czasu jak nawet widzę małego kundelka to uciekam na drugą stronę ulicy.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boje sie 4 5 i 6... Nienawidzę lalek...

    OdpowiedzUsuń

Doceniam komentujących, ale myślę, że mały regulamin komentowania nie zaszkodzi :)
1. Szanuj innych komentujących.
2. Zachowaj kulturę.
3. Nie używaj wulgaryzmów.
4. Używaj polskich wyrażeń i określeń.
5. Nie spamuj.
6. Nie reklamuj się.