Get your dropdown menu: profilki

12 sie 2016

Przepis #1 |Czekolada

Po długich przemyśleniach postanowiłam, że w drugim poście podam wam przepis na pyszną, słodką czekoladę. Uwielbiam tak mocno czekoladę, że musiałam się z Wami tym podzielić.

Przepis dostała moja mama od jej mamy, czyli mojej babci. Pytałam się babuni czy pamięta skąd ma ten przepis. Odpowiedziała mi, że o ile pamięć ją nie myli to otrzymała to od jej mamy, czyli mojej prababci. Tylko tyle udało mi się dowiedzieć.

Składniki:
  • Pół szklanki wody
  • Pół kostki margaryny
  • 1 paczka mleka w proszku
  • 3 łyżki kakao
  • 1 szklanka cukru
Wykonanie: 
Zagotować wodę z cukrem i margaryną odstawić do przestudzenia. Następnie wsypać wymieszane mleko z kakaem. Ciągle miksować mikserem (można dodać bakalie tj: rodzynki, migdały, orzechy). Wymieszaną masę wlać do płytkiego naczynia lekko wysmarowanego tłuszczem i wstawić do lodówki do stężenia. 

Niestety zdjęcia czekolady nie posiadam. Mama robiła ją jakieś 3 miesiące temu, a jeszcze wtedy nie wiedziałam, że będę pisać bloga i zdjęcie wypadało by dać.

Myślę, że czekolada zasmakuje każdemu w szczególności miłośnikom czekolady. 
Na koniec by narobić wam apetytu dodam, że deser ten niebiańsko rozpływa się w ustach.

             
                                                                                                                              

2 komentarze:

  1. Oj Ty potrafisz pocieszyć osobę siedzącą przed komputerem i czytającą opinię smakoszy bez żadnych przekąsek pod ręką o godzinie 22:00 NO WIESZ !!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Doceniam komentujących, ale myślę, że mały regulamin komentowania nie zaszkodzi :)
1. Szanuj innych komentujących.
2. Zachowaj kulturę.
3. Nie używaj wulgaryzmów.
4. Używaj polskich wyrażeń i określeń.
5. Nie spamuj.
6. Nie reklamuj się.