Get your dropdown menu: profilki

14 sie 2016

Moje marzenia oraz cele

Skoro ten blog nosi nazwę "Uczepić się marzeń" wypadało by napisać o moich marzeniach oraz celach.

 Jestem wielką marzycielką. Bujam w obłokach. Często z tego powodu zapominam o bożym świecie. Późnym wieczorem czasami za nim pójdę spać rozmyślam nad swoimi marzeniami oraz celami.

 "Wszystkie nasze marzenia mają szansę się spełnić, jeśli mamy odwagę je realizować".
Moim pierwszym marzeniem jest posiadanie psa w przyszłości oraz innych zwierząt. Jak na razie miałam tylko króliczka, Śnieżynkę, o której wam napiszę w innym poście. Teraz posiadam chomiczka, Karmelka, który ma już rok. Też wam o nim trochę napiszę. No i niestety, rodzice pozwalają mi już tylko na posiadanie chomików.

Karmelek
Św. pamięci Śnieżynka
Moim drugim marzeniem jest wybudowanie w przyszłości domku jednorodzinnego.
Trzecim marzeniem jest to, aby pokochać kogoś w przyszłości, założyć kochającą się rodzinę. Rodzina ta powinna być oparta na miłości, zaufaniu, wzajemnym szacunku oraz wzajemnej pomocy.
Jeżeli chodzi o czwarte marzenie to mam największe obawy co do tego, że się ono nie spełni. Chciałabym polecieć do Japonii. Chciałabym skosztować japońskiego jedzenia, poznać ich kulturę oraz krajobrazy. Bardzo ciekawi mnie życie Japończyków. Mam nadzieję, że w przyszłości będzie okazja.
Moje piąte marzenie może się wydawać trochę dziwne, ale bardzo bym chciała być szczęśliwą w życiu.
Szóste marzenie to zostanie wolontariuszką w schronisku dla zwierząt.
Siódme marzenie to bycie w przyszłości szczupłą i wysportowaną kobietą. To marzenie będzie trudne do spełnienia, gdyż nienawidzę sportu.
Ósme marzenie to spotkanie pewnego youtubera a mianowicie Jdabrowskiego. Pójść na spotkanie z widzami lub na obóz Terefere, jeżeli będzie organizowany.
Jak na razie to wszystkie moje marzenia. Możliwe, że niedługo będę miała nowe, ale to się dopiero okaże :)

Przechodzimy do celów!
Każdy z nas powinien mieć chociażby jeden cel w życiu.
"Jeżeli nie masz żadnego celu w swoim życiu staniesz się celem dla kogoś innego".
Pierwszy cel - Mieć dobrą pracę. Chyba każdy o tym marzy lub stara się to realizować, prawda?
Drugi cel - Pomaganie finansowo chorym zwierzętom oraz ludziom. Do zrealizowania tego celu przyda się dobra praca. Trzeba na to jakieś pieniądze przeznaczyć, a przecież musi starczyć jeszcze na życie.
Trzeci cel, który zamierzam osiągnąć jest pojechanie do Łodzi. Dlaczego? Ponieważ mieszka tam moja internetowa przyjaciółka, którą cenię i kocham. Od dawna miałyśmy się spotkać niestety na próżno. Przyjaźnimy się od września 2013r. czyli już dwa lata, a za niedługo trzy. Ale ten czas leci...
Czwartym celem jest to, aby utrzymać kontakt z osobami, na których mi bardzo zależy. Co prawda staje się to coraz trudniejsze bo Internet robi swoje. Niedawno straciłam kontakt z dwoma koleżankami. Internet potrafi zmienić ludzi. Na gorsze.
Piąty cel - Nauczenie się podstawowych zwrotów japońskich. 

Jeżeli będę miała jakieś nowe marzenie lub cel to was o tym poinformuję.
A wy? Jakie macie marzenia i cele? Śmiało podzielcie się nimi w komentarzu! :)


Miłego dnia! :*

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post, ale ja jednak mam marzenia trudne do spełnienia np. bardzo chcę być kogoś aniołem stróżem po śmierci, również chcę mieć swoją drugą połówkę i rodzinę i własny dom, jednak również chciałabym pomagać biedniejszym, słabszym i chorym ..... a moim największym celem w życiu to zmieniać świat na lepsze, czyli ludzi..... :) Dziękuję ♥ Czekam na kolejny post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia może i trudne do spełnienia a to pierwsze nawet może i nierealne! Ale za to jakie piękne. Życzę szczęścia w spełnianiu marzeń! :)

      Usuń
  2. Piękne marzenia. I, co ważniejsze, wszystkie są możliwe do spełnienia - wystarczy się postarać. Tego właśnie Ci życzę. :) Może nie tyle, aby "samo się spełniło", ale żebyś miała chęci je realizować. Moje marzenia? No cóż, odnaleźć się w sporcie. Znaleźć taką dyscyplinę, w której będę mogła się zrealizować.

    Pozdrawiam, Królowa Książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę realizacji marzeń! :)

      Usuń
  3. To ja, ta internetowa przyjaciolka, lecz chce ci cos powiedziec..
    GDZIE SA MOJE PIERUSZKI?! ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieruszki są w mojej zamrażalce. Jak chcesz to rusz swoje cztery litery i wpadaj do mnie!

      Usuń
  4. Co do 4 marzenia - Mam tak samo :3 Tak bardzo chciałabym zwiedzić Japonię - ich kultura, jedzenie, wygląd... To jest tak inne niż u nas ^-^

    OdpowiedzUsuń

Doceniam komentujących, ale myślę, że mały regulamin komentowania nie zaszkodzi :)
1. Szanuj innych komentujących.
2. Zachowaj kulturę.
3. Nie używaj wulgaryzmów.
4. Używaj polskich wyrażeń i określeń.
5. Nie spamuj.
6. Nie reklamuj się.