Get your dropdown menu: profilki

23 sie 2016

Kilka sposobów na poprawienie nastroju

Każdy z nas miewa dni takie, że nic nam się nie chce. Jesteśmy smutni, zmęczeni z różnych przyczyn. Każdego to dopada. Jak poprawić sobie nastrój? Oto kilka wskazówek :)

1. Wyjdź na świeże powietrze
Wyłącz internet. Świata rzeczywistego nie zastąpisz światem wirtualnym! Idź do pobliskiego parku, pójdź w miejsce bezludne, gdzie przebywa mało ludzi lub idź przed siebie. Tak po prostu. Bez żadnego celu. Mogę wam potwierdzić, że to uspokaja. Przemyśl sobie kilka rzeczy, pobudź swoją wyobraźnię, pomyśl o swoich marzeniach, emocjach!



2. Popatrz na zachód słońca
Ten podpunkt jest bardziej dla osób, które mieszkają gdzieś gdzie mają dobry widok na zachód słońca. Ja mieszkam w centrum miasta w bloku i niestety muszę jechać w plener na rowerze aby obejrzeć chowającą się złotą kulę. Popatrzcie na piękno zachodzącego słońca oraz na podświetlone chmury przez zachodzące słońce.



3. Przytul swojego zwierzaka!
Jestem pewna, że od razu poczujecie się o wiele lepiej! :) Ja jak najbardziej kocham się przytulać do swojego podopiecznego. Robi mi się ciepło na sercu i od razu pojawia mi się uśmiech na twarzy! 

4. Poczytaj książkę.
Może i błahostka, ale przyniesie to ukojenie. Zróbcie sobie ciepłą herbatę, kawę lub kakao! Ja osobiście uwielbiam leżeć na kanapie, przykryć się kocykiem jeżeli jest zimno i pić pyszne kakao.

5. Gorąca kąpiel
Uważam, że jest to bardzo przyjemne i bardzo uspokaja. Jeżeli chcesz aby atmosfera była jeszcze bardziej uspokajająca i relaksująca to zapal świece i zgaś światło. Oczywiście wlej różne specyfiki! Nie może zabraknąć pięknego zapachu oraz bąbelków! :)

6. Zadzwoń do przyjaciółki
Oczywiście lepiej wyjść na świeże powietrze i spędzić czas z przyjaciółką, ale są takie sytuacje gdzie przyjaciółka mieszka o wiele dalej od nas. Ja na przykład znajduje się w takiej sytuacji. Jeżeli jednak mieszka niedaleko ciebie lepiej wyjść na dwór i spędzić czas na świeżym powietrzu.

7. Śpiewaj i tańcz
To jest rzecz, którą ja bardzo uwielbiam! Gdy nikogo nie ma w domu od razu włączam piosenkę i śpiewam a czasami tańczę. Mój głos nie nadaje się do śpiewu. Nie umiem śpiewać, ale nie przejmuje się tym, jestem wyluzowana i świetnie się bawię! 

8. Zrób shake lub coś ugotuj
Przedwczoraj zrobiłam shake truskawkowy razem z mamą. Muszę przyznać, że były bardzo pyszne! :) Przy okazji znakomicie się bawiłam! 


9. Zrób coś dla innych
Porozmawiaj z mamą, tatą. Zrób dobry uczynek. Zrób zakupy, wyrzuć śmieci, pomóż mamie przy robieniu obiadu. 

10. Przytul się do swojej bliskiej ci osoby!
Przytul się do swojej kochanej mamy, do taty, brata, siostry albo przyjaciółki, babci...Och. Zbyt dużo by wymieniać! :)

11. Idź spać.
Wyśpij się. Rano możemy się obudzić w innym nastroju! :)

12. Idź na zakupy!
Czy coś jest lepszego niż zakupy? :) Kup sobie bluzkę, torebkę, akcesoria. Chociażby kolczyki lub naszyjnik. Poczujesz się lepiej i wyjątkowo! :)

13. Zjedz coś słodkiego.
"Osoby, które lubią słodycze częściej się uśmiechają".
I z tym mogę się zgodzić w 100%! Gdy zjem sobie choćby kostkę czekolady lub batonika (ostatnio jem ciągle Milky Way) od razu pojawia mi się uśmiech na twarzy i mam więcej chęci do życia! I to przez jeden cholerny batonik lub kostkę czekolady! Haha! :)

A wy? Macie jakieś swoje sposoby? :)
Możecie się z nimi podzielić,
ponieważ jestem bardzo
ciekawa! 

3 komentarze:

  1. Świetny blog:)
    Zostałaś nominowana do LBA http://krainamola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj używam sposobu 'idź spać'. Rano budzę się w dobrym humorze i wszystko jest już w porządku :)

    ~Zapraszam do mnie!
    http://lubiemowicdosiebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Doceniam komentujących, ale myślę, że mały regulamin komentowania nie zaszkodzi :)
1. Szanuj innych komentujących.
2. Zachowaj kulturę.
3. Nie używaj wulgaryzmów.
4. Używaj polskich wyrażeń i określeń.
5. Nie spamuj.
6. Nie reklamuj się.