Get your dropdown menu: profilki

19 sie 2016

Jak spędzam wolny czas?

Cześć!
Dzisiaj przechodzę do was z tematem - Jak spędzam wolny czas?
W końcu zawsze znajdę chwilę, kiedy mogę odpocząć.

Zacznijmy od zimnych, mroźnych, deszczowych, ponurych dni. Aż mnie ciarki przeszły. Brr.
Najczęściej wtedy przykrywam się puszystym, milutkim kocykiem, zakładam ciepłą bluzę, kładę się na kanapie, robię sobie gorące kakao i buszuję w Internecie lub czytam książki. Niby czytanie książek to błahostka, ale na prawdę uwielbiam czytać książki. Zdarzyły się łzy przy czytaniu książek oraz wiele innych emocji.

W upalne dni natomiast uwielbiam obżerać się lodami, pić zimne napoje. Zawsze włączam wiatrak oraz moczę sobie ręcznik zimną wodą i kładę na kark.
Codziennie słucham muzyki, bo uważam, że dzień bez niej to dzień stracony. Nawet jeżeli nie mam czasu to jej słucham.
Wolny czas poświęcam mojemu chomikowi, Karmelowi.
Rozmawiam przez skypa z moimi przyjaciółkami.
Czasem wyjdę na rower albo krótki lub długi spacer.
Zdarza mi się wczuwać w bohaterów z różnych filmów oraz książek.
Gram w szachy, oraz inne gry planszowe. Oglądam różne filmy, seriale, robię koktajle mikserem a czasem robię także własnoręcznie różne rzeczy.
                        
Oczywiście gram także w gry komputerowe np. Simsy, oraz gry internetowe.                                                        
Zdarza mi się w wolnym czasie położyć się na kanapie, zamknąć oczy i rozmyślać nad swoimi marzeniami oraz celami a czasami po prostu nie robię nic i leżę i nie myślę o niczym. Jest to dla mnie bardzo przyjemne. 
Oczywiście w wolnym czasie piszę posty na blogu! :)

                                                         Miłego popołudnia! 
               P.S Zauważyliście, że na stronie pojawiła animacja wczytywania strony? :)

4 komentarze:

  1. Oooo, z książkami mam identycznie, uwielbiam czytać :D I zazdro Simsów xd Uwielbiam oglądać tS4 na YT, ale grałam tylko u koleżanki. Całokształt posta, jak zwykle, świetny <<3 Może zauważyłaś, że nie umiem pisać komentarzy, więc kończę już XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zdobędziesz Simsy :) I dziękuję!

      E tam. Umiesz pisać xD :)

      Usuń
  2. Jak zawsze świetny post, a ja zawsze 2 tygodnie po wstawieniu czytam :( ale to tylko dlatego, że mam za dużo obowiązków z którymi nie daję rady i na nic nie mam czasu ZAZDROSZCZĘ WAM !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Też mam obowiązki ale dnia zawalonego nie mam na szczęście. Oczywiście pamiętaj o tym aby sobie robić kilka minut przerwy, aby się nie zamęczyć na "śmierć".

      Usuń

Doceniam komentujących, ale myślę, że mały regulamin komentowania nie zaszkodzi :)
1. Szanuj innych komentujących.
2. Zachowaj kulturę.
3. Nie używaj wulgaryzmów.
4. Używaj polskich wyrażeń i określeń.
5. Nie spamuj.
6. Nie reklamuj się.