Get your dropdown menu: profilki

10 sie 2016

Coś na początek

Cześć,
Po dwóch tygodniach i pięciu dniach od założenia bloga postanowiłam, że w końcu coś tutaj naskrobię.
Mam na imię Martyna. Mam dwanaście lat, po wakacjach idę do szóstej klasy. Szczerze? Jestem ciekawa jak będzie, ponieważ piąta klasa podstawówki to była dla mnie męczarnia, w szczególności, że w mojej szkole jest wysoki poziom nauki.

Interesuję się Japonią i wszystkim co z nią związane oraz muzyką, siatkówką, kolekcjonowaniem figurek m.in. schleich. Uwielbiam opiekować się zwierzętami i czytać książki.
Mój nick to Emosi. Co to znaczy? Dlaczego akurat „Emosi”? Kiedyś wam to wyjaśnię.

Na blogu będę pisać o  moich emocjach, marzeniach...Krótko mówiąc ten blog jest o wszystkim!
Jeżeli chodzi o posty to będą pojawiały się co dwa lub trzy dni. To zależy jaki będę miała humorek i także czy będę miała czas. Długość notatek jest nieokreślona.

Na koniec mogę dodać, że serdecznie zapraszam Was na mojego bloga.
                               
P.S Więcej informacji znajdziecie o mnie w górnym menu klikając „O mnie” i „Pierwszy raz na blogu?”.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Doceniam komentujących, ale myślę, że mały regulamin komentowania nie zaszkodzi :)
1. Szanuj innych komentujących.
2. Zachowaj kulturę.
3. Nie używaj wulgaryzmów.
4. Używaj polskich wyrażeń i określeń.
5. Nie spamuj.
6. Nie reklamuj się.