Get your dropdown menu: profilki

25 sie 2016

Pierwsza nominacja za dobrze wykonaną pracę czyli Liebster Award #1

Na początku chciałabym podziękować za 80 wyświetleń! Jest to dla mnie bardzo ogromna liczba. Dziękuję również osobom komentującym jak i obserwującym! :)

Zostałam nominowana do LBA przez Lottie z bloga "Kraina mola książkowego". Dziękuję za nominację, jest mi bardzo miło :) Pierwszy raz zostałam nominowana do LBA i jestem zaskoczona!
Za nim przejdziemy do pytań postanowiłam, że wytłumaczę co to jest, ponieważ znaczna część osób może nie wiedzieć.
Libster blog award otrzymuje się od innego blogera za dobrze wykonaną pracę. Osoba zadaje ci jedenaście pytań, na które trzeba odpowiedzieć.
Pytania oraz odpowiedzi
1. Co chcesz robić po szkole?
Szczerze? Sama nie wiem. Możliwe, że poszłabym na studia i została weterynarzem. Chodzę jeszcze do podstawówki więc mam bardzo dużo czasu na to, żeby podjąć decyzję.

2. Jaki kontynent chciałabyś zwiedzić?
Chciałabym zwiedzić kontynent azjatycki.

3. Ulubiony dramat?
Chodzi o książki czy o filmy?
Jeżeli chodzi o książki to nie mam ulubionego dramatu.
Mój ulubiony film dramatyczny to "Trzy metry nad niebem" oraz dwie pozostałe części.

4. Ulubiona epoka w historii?
Moją ulubioną epoką w historii jest prehistoria.

5. Co sądzisz o audiobookach?
Myślę, że audiobooki nie zastąpią książek. Aczkolwiek sądzę jest to przydatna rzecz w tym wieku. Jestem wzrokowcem, więc słuchając audiobooka mogą mi umknąć niektóre szczegóły. 

6. Najbardziej bezsensowna rzecz jakiej musiałaś uczyć się w szkole?
Bezsensownych rzeczy, których musiałam się uczyć było wiele.
Wymienianie spółgłosek miękkich i twardych.
Akcentowanie wyrazów.
Rysowanie wykresów zdań złożonych i pojedynczych.
Oczywiście to nie wszystko, ale jest tego za dużo by wymieniać.

7. Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
Najbardziej lubię wiosnę, ponieważ świat budzi się do życia, wszystko kwitnie, zwierzęta wychodzą z zimowych kryjówek a ptaki zaczynają pięknie śpiewać.

8. Jaką porę roku lubisz najmniej?
Najmniej lubię zimę, ponieważ jest zimno, dni są krótkie, poranki są bardzo zimne i trudno wyjść z łóżka spod ciepłej kołdry, czuję się bardzo senna i ciągle jest ciemno. Idę do szkoły - ciemno. Wracam ze szkoły - ciemno. Takie są uroki zimy.

9. Jakich języków uczysz się i uczyłaś się?
Uczę się oczywiście języka angielskiego. Kilka miesięcy temu zaczęłam uczyć się japońskiego, ale miałam za mało czasu. Zamierzam za rok zacząć się uczyć. To będzie takie moje postanowienie noworoczne :)

10. Plany na najbliższy weekend?
Na dzień dzisiejszy nie mam żadnych planów. Zobaczymy co przyniesie sobota :)

11. Co zmieniłabyś w świecie?
Sprawiłabym, żeby zapanował pokój na świecie, aby ludzie się szanowali, nie patrzeli jak ktoś wygląda, jaki ma kolor skóry, żeby nie było wojen na świecie. Aby wszyscy ludzie żyli w zgodzie i zgodnie z naturą. Chciałabym aby nie było żadnych chorób, a dzieci nie cierpiały z głodu. Chciałabym również aby na świecie była radosna atmosfera, by ludzie się kochali i wzajemnie sobie pomagali (chyba zostanę poetką). Aby nikt nie był sam. Ludzie cieszyli by się życiem. Ostatnią rzeczą, którą bym pragnęła to więcej zieleni w miastach. Wszędzie jest tak szaro i ponuro. 

Nominuję
Dobrusię z bloga "DIY to nasz świat"
Zosię z bloga "Lubię mówić do siebie

Pytania do nominowanych:
1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
2. Co cię najbardziej denerwuje w życiu codziennym?
3. Dlaczego zaczęłaś blogować?
4. Ile masz marzeń i celów aktualnie?
5. Macie jakieś uzależnienia?
6. Czego najbardziej się boisz?
7. Co lubisz robić w wolnym czasie prócz blogowania oraz buszowania w Internecie?
8. Jakie miasto w Polsce chciałabyś najbardziej zwiedzić?
9. Załóżmy, że masz tylko miesiąc życia. Co robisz?
10. Wygrałaś milion złotych. Co robisz?
11. Czy pisałaś kiedyś pamiętnik lub dziennik? 

Miłej zabawy!

4 komentarze:

Doceniam komentujących, ale myślę, że mały regulamin komentowania nie zaszkodzi :)
1. Szanuj innych komentujących.
2. Zachowaj kulturę.
3. Nie używaj wulgaryzmów.
4. Używaj polskich wyrażeń i określeń.
5. Nie spamuj.
6. Nie reklamuj się.